Cloudrest znajduje się w dodatku Summerset.
1-2 Tanki w trybie normalnym
2 Uzdrowicieli
8 DPS (maksymalnie 2-3 stamina)
Podczas walki na środku pomieszczenia pojawi się portal. Jak tylko to się stanie wchodzą do niego 3 DD + off tank. Potworów tam nie można zabić. Gdy dotrą do portalu, trafią do normalnego świata i grupa będzie musiała ich tam pokonać.
Mechanika portalu
Malevolent Core orb
W Krainie Cieni jest kilka kryształów, które należy zniszczyć. Mogą zawierać kulę, którą należy zebrać i zabrać do żółtego koła, które pojawi się na podłodze. Gdy zbierzesz je wszystkie, to portal zamknie się i wrócisz do normalnego świata.
Dzidy
Kiedy kryształ zostaje zniszczony w Świecie Cieni, w normalnym pojawiają się złote, świecące dzidy. Inni gracze w normalnym świecie muszą wysłać je do królestwa cieni, naciskając przycisk synergii. Bez nich grupa portalu nie może usunąć kul, a niewykonanie tego na ostatnim bossa spowoduje śmierć grupy.
Shade of Galenwe – Lodowe obrażenia
Shade of Siroria – Ogniste Obrażenia
Shade of Relequen – Obrażenia Szokowe
Główną mechaniką jest tutaj Voltaic Overload. Zobaczysz wokół siebie duży niebieski obszar działania. Musisz teraz zmienić broń i pozostać na tym drugim pasku przez 10 sekund. Jeśli tego nie zrobisz lub przełączysz się z powrotem na swój drugi pasek, wystrzelisz pioruny we wszystkich. Po 10 sekundach przestaniesz świecić i będziesz mógł ponownie zamienić paski umiejętności.
Portal na ostatnim bosie — Wind of the Welkynars
W Krainie Cieni nie ma potworów, tylko cień bossa oraz kryształy. Od czasu do czasu zobaczysz krąg obszarowy rozciągający się od portalu. Gdy pokryje całe pomieszczenie, nastąpi eksplozja, która zada obrażenia. Aby tego uniknąć, biegnij do jednego z rogów i użyj efektu synergii, który pojawia się jako żółte kółko. To sprawi, że lecisz na platformę powyżej, z dala od eksplozji. Po wybuchu zeskocz na dół.
Boss ładuje ogromną kulę i strzela nią w losową osobę. Dopóki tank tauntuje bosa, nie stanowi to problemu, tank przeżyje, ale
wszyscy inni mogą zginąć. Jest to również powód, dla którego off-tank lub uzdrowiciel musi wejść do głównego portalu, Cień Z'Maja wykonuje ten sam atak.
Podczas walki fioletowe kule pojawiają się i powoli lecą w kierunku grupy. Musisz je zniszczyć, zanim dotrą do grupy, ponieważ w przeciwnym razie eksplodują i ogłuszą graczy, gdy w nich uderzą. Kiedy zabijesz Kulę, wystrzelą z niej 3 małe Kulki do losowych graczy, umieszczając na graczach obrażenia przez pewien okres czasu, możesz zrobić przed nimi unik. Kule powinni niszczyć gracze walczący z daleka.
Z'Maja wysyła wiązki laserowe z czubka głowy, które muszą być kitowane. Będą podążać za tobą, więc unikaj ich poza grupą, ponieważ wszyscy w promieniu otrzymują duże obrażenia. Polecam, aby jeden gracz stał poza grupą, aby kitował to, aby nie pojawiały się one w grupie.
Teleportujący stożek
Zaczynając od 60% zdrowia bossa, z portalu będzie wychodzić stożek zarówno w normalnym świecie, jak i w Królestwie Cieni. Jeśli zostaniesz przez niego uderzony, gdy jesteś w królestwie cieni, zostaniesz teleportowany z powrotem do rzeczywistego świata i odwrotnie.
Creeper Tentacles
Począwszy od 40%, Macki pojawią się gdzieś w pomieszczeniu i muszą szybko zostać zniszczone, ponieważ wykonują atak naziemny, który celuje w graczy, ogłusza ich i ucisza na kilka sekund, więc nie możesz użyć żadnych umiejętności.
Faza Egzekucji
Gdy Z'Maja umrze, jej Cień pojawi się na środku pokoju. Podczas tej fazy wiele z poprzednich mechanik będzie się nadal pojawiać. Główny tank musi stawić czoła bossowi, a grupa musi stać na tyle bosa w ciasnej grupie i być świadoma różnych ataków obszarowych i innych mechanik, jednocześnie zadając jak największe obrażenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz