16 marca 2022

Elder Scrolls Online Próba Normalna Halls of Fabrication

 Halls of Fabrication znajduje się w Vvardenfell w Morrowind.

  • 1-2 tanki na normalnym trybie
  • 2 Uzdrowicieli
  • 8 DPS (2-3 staminowców max)

Zaczynamy od kilku łatwych do zabicia mobów, unikaj szarży Kagouti. Na wzgórzu znajdują się Kule, które wymagają przerwania, gdy ładują swój atak, jeśli nie zostaną przerwane, grupa otrzyma duże obrażenia. Następnie ponownie schodzimy w dół wzgórza i napotykamy jeszcze kilka Kagouti i Spheres.

Zazwyczaj tank ściąga moby aż do drzwi. Cała grupa staje, w ścisłej małej grupce, przyklejając się do  ściany i zabija moby)

Pierwszy  Boss - Negatrix & Positrox



Każdy tank zabiera jednego z bossów po obu stronach pomieszczenia. Grupa zbije jednego bossa do 10% zdrowia, a następnie przełączy się na drugiego bossa. Kiedy drugi boss zginie, wraca i zabija pierwszego. Uzdrowiciele muszą użyć „Purge” i zająć się zarówno tankami, jak i grupą. Nie stój bezpośrednio między dwoma bossami.

Electric Beam

Jeśli bossowie zbliżą się do siebie za bardzo, zostaną połączeni wiązką, która rani każdego, z kim się dotknie. Obrażenia, jakie zadają, stają się większe, im dłużej są połączone. Dlatego tanki muszą je rozdzielić po obu stronach pomieszczenia.

Shock Field

Boss umieści pod tankiem pole uderzeniowe, które zadaje duże obrażenia, więc zarówno tank, jak i grupa muszą go unikać. Po prostu wyjdź z tego.

Sparkles

Boss poruszy ogonem i pojawią się iskierki, wolno poruszające się kule, które ogłuszają i uszkadzają wszystkich, których trafią. Pozostawia również na tobie DoT, który uzdrowiciele mogą usunąć. Jeśli zablokujesz, nie zostaniesz ogłuszony i nie odniesiesz tak dużych obrażeń. Daj bossowi wystarczająco dużo miejsca, abyś mógł zobaczyć tę mechanikę i mieć czas na blokowanie.

Bleed & Heal Debuff

Boss nakłada na tanka paskudny bleed & heal debuff, upewnij się, że uzdrowiciele stosują wystarczająco dużo leczenia, aby go wyleczyć lub oczyścić. Dlatego ważne jest, aby tank trzymający bossa, który nie jest atakowany przez grupę, miał również uzdrowiciela, który go osłania.

Head Bang

Boss powali Tanka na ziemię i ważne jest, aby ktoś inny przeszkadzał Bossowi. Jeśli nie zrobią tego w ciągu 3-5 sekund, Tank zginie. Może to zostać zablokowane przez tanka, ale łatwo przeoczyć animację ataku.

Dwarven Spheres

Te pojawiają się po pewnym czasie i zadają bezpośredni atak, a następnie nakładają truciznę, którą można usunąć. Wykonują również atak Snipe, który może cię zastrzelić, można go uniknąć i można go przerwać. Jeśli odrodzi się 8 Sfer, wpadną w szał, a ich Snipe będzie ładował się szybciej.

Firebugs

Pojawiają się Ogniste robaki i wymagają przyciągnięcia do grupy, abyśmy mogli je jak najszybciej zlikwidować obszarowo. Blokowanie jest przydatne, ponieważ zadają dość duże obrażenia.

Enrage

Kiedy jeden z bossów nie żyje, drugiego bossa trzeba bardzo szybko zabić. Sphares będą rozwścieczone, a ci, którzy używają purge, muszą zwiększać użycie co 2-3 sekundy, ponieważ Trujące DoTs będą zadawać większe obrażenia grupowe.

Drugi Boss Pinnacle Factotum


Druga walka z bossem rozpoczyna się po śmierci pierwszego bossa. Musimy zabić kilka mobów, a wtedy na środku pokoju pojawi się drugi boss. Rozprosz się wokół bossa, aby uniknąć niepotrzebnych obrażeń. Centurion dodaje addy, które należy zatankować w pobliżu bossa. DD skupiają się na bossie, a Centurion zginie z grupowego obszaru AoE.

Portals

Po 30 sekundach i co 90 sekund pojawiają się 4 portale i 4 DD używają ich, aby przejść na platformę. Mają 60 sekund na zabicie 4 Sfer i naciskają 4 przyciski przed nimi dokładnie w tym samym czasie. Użyj tego samego portalu, aby zejść na dół i ponownie dołączyć do walki z bossem. Najlepiej uzyć tarczy przed skorzystaniem z portali.

Staff Attack

Boss wykonuje ciężki atak, który zadaje tankowi obrażenia kosturem. Pojawia się wokół bossa iskierki, które ogłuszą, jeśli nie zostaną zablokowane.

Knockback

Boss wymachuje laską w dużym obszarze stożkowym, który odrzuci cię i zada dużo obrażeń. Możesz zablokować ten atak.

Staff Beam

Jest to ciężki atak laską błyskawicy, który zadaje obrażenia i wysysa magię 4 graczom. Ostatni tik tego ataku ogłusza 4 graczy i zadaje obrażenia. Ten atak można przerwać.

Shock Meteors

Te spadają z sufitu i powodują uszkodzenia, których nie można osłonić. Łatwo ich uniknąć, więc odsuń się od nich. Trafienie przez kilka Meteorów najprawdopodobniej cię zabije.

Centurion Timing & Steam

Centurion — Najpierw pojawia się po 6 sekundach walki, potem jeszcze jeden co 60 sekund. Nie umierają, po prostu dezaktywują się. Co 30 sekund wytwarzają parę, która zadaje obrażenia i daje debuff leczenia, który może kumulować się do 10 razy, co oznacza, że otrzymujesz 0 leczenia. Czołg musi być z tym ostrożny.

Centurion Heavy Attack & Spin

Centurion również wykonuje ciężki atak, który jest mocnym uderzeniem. Tank musi upewnić się, że ma wystarczająco dużo zdrowia, aby móc go zablokować. Jeśli nikt nie znajduje się w pobliżu Centuriona, zacznie się obracać i zadawać obrażenia, a jeśli ktoś się zbliży, Centurion przestanie to robić.

Shades

Gdy boss osiągnie 75% zdrowia, zniknie i zostanie zastąpiony 4 Cieniami. Tank musi stać na małym zielonym terenie. Cienie aktywują się i użyją fali uderzeniowej na tanku, który musi zmierzyć się z falą uderzeniową i zablokować, aby zapobiec uszkodzeniom spowodowanym krwawieniem i śmiercią wszystkich w zasięgu. Dzieje się to co 40-45 sekund.

Sharpened Conduit

Kiedy boss osiągnie 60% zdrowia, zaczną się pojawiać Conduits, które wysysają twoją magię. Pojawiają się w losowych miejscach na arenie. Te muszą zostać zabite w pierwszej kolejności i muszą umrzeć tak szybko, jak to możliwe.

Charged Refabricated Centurion

Kiedy boss osiągnie 40% zdrowia, odradza się Refabricated Centurion, który co 30 sekund wykonuje błyskawiczne wirowanie. Tank może odciągnąć go na bok areny z dala od grupy. W końcu umrze, gdy wyładuje się z energii.

Refabricated Spiders

Idziemy w lewo i zabijamy napotkane moby.

Trzeci Boss Archcustodian


Tank zabierze teraz bossa. Można go zabić tylko w fazie ogłuszenia, gdy nie ma tarczy. Cofamy się, aż docieramy do „linii szoku”, którą aktywujemy, gdy zbliża się boss. Na kilka sekund ogłusza bossa i zadamy obrażenia. Wszyscy musimy być za linią szoku. Powtarzamy to, dopóki boss nie umrze.

Adds & Blades

Po każdej fazie ogłuszenia pojawiają się 2 moby. Jeśli zbliżą się za bardzo do bossa, dostaną również tarczę, więc trzymaj ich z daleka, aby mogły zostać uszkodzone Kiedy nastąpi kolejna faza ogłuszenia, wciągnij z powrotem do grupy obrażeń obszarowych. Ostrza zadają obrażenia i powodują krwawienie, więc używaj tarcz i pozostań w zasięgu uzdrowicieli.

Hallway

Teraz musimy przejść przez korytarz z wirującymi ostrzami i kilkoma mobami. Musimy zabić nowego potwora Capacitor, który atakuje AoE na 1 osobę. Powoli rośnie, aż eksploduje. Musisz to zablokować, albo zostaniesz ogłuszony i wyczerpie twoją magię.

Junkyard

Tutaj musimy zabić dużego niebieskiego Centuriona. Kiedy jest prawie martwy, ożywia sfery wokół siebie. DD musi udać się do każdej ze sfer i przerwać jej. To samo powtarzamy z kolejnym Centurionem i mobami.

Reassembly Committee

Ta walka wymaga bardzo dużej koordynacji. Podzieliliśmy się na 2 grupy, abyśmy mogli uszkodzić zarówno Reduktor, jak i Reaktor. Najlepiej zatankować je w trójkącie, ponieważ zapewnia to, że nie mogą się połączyć. Jeśli się połączą, zobaczysz między nimi ogromną wiązkę uderzeniową i zadają znacznie więcej obrażeń.

Reactor

Uderzy mieczem w ziemię i wystrzeli AoE w kierunku kogoś, kto zatrzyma się i zamieni się w "palce". Jeśli staniesz w palcach, zostaniesz wciągnięty i odniesiesz ciężkie obrażenia, więc należy ich unikać. Silny atak tego bossa jest również bardzo silny, więc ponownie należy go unikać lub blokować w zależności od twojego zdrowia.

Reducer

Reduktor wykonuje ognisty atak obszarowy, który wystrzeliwuje od niego 3 kule ognia. Uzdrowiciele mają purge gotową do jak najszybszego oczyszczenia ognistego DoT. Ciężki atak tego bossa jest bardzo silny, więc tank musi wykonać unik lub zablokować go w zależności od aktualnego zdrowia.

Czwarty Boss — Reclaimer


Środek się nie porusza. Tworzy wokół siebie tarczę, która zadaje ogromne obrażenia wszystkim, co jej dotknie. Umieszcza na graczach DoT naziemny „Drain Shock”, który ogłusza każdego trafionego gracza i wysysa magię. Można go zablokować. Tworzy „bombowce”, które same w sobie są problemem.
Bombers

Odradzają się na zewnątrz i powoli idą w kierunku Reclaimera. Jeśli do niego dotrą, naładują się, pobiegną w kierunku losowego celu i wysadzą go w powietrze. Możesz się osłaniać, aby nie umrzeć, o ile nie są wzmocnieni. DD powinny skupiać się na bombowcach, gdy tylko się odradzają, aby zginęły, zanim będą mogły zaatakować.

Stun Phases

Występują przy 69%, 39% i 19%. Na 3% przed każdą z tych faz Tanki przyprowadzają oba bossy do reclaimera pośrodku, aby ich ogłuszyć. Kiedy bossy osiągną te wartości procentowe, zostaną przeładowane. Gdy zostaną ogłuszone, rozłóż je ponownie i zacznij od zera i powtarzaj to aż do ostatniej fazy ogłuszenia na 19%.

Burn Phase

Rozpoczyna się, gdy 1 z bossów spadnie poniżej 25%. Staraj się najpierw doprowadzić wszystkie bossy do 27%, a następnie zacznij zmniejszać je do 22%, a następnie zbierz ich razem. Bombowce statyczne zaczną pojawiać się na zewnątrz i eksplodować. Będą pojawiać się bliżej i blisko środka, aż nie będzie miejsca na poruszanie się.

Final Stun Phase

Występuje przy 19%. Wszystkie bossy są zebrane razem na poziomie 22%, więc zostają ogłuszene na poziomie 19%. Gdy zostaną ogłuszene, namierz tylko Reclaimer, ginie jako pierwszy i przestaje tworzyć Bombowce. Gdy on umrze, możesz skoncentrować się na bosach pojedynczo, uważając, aby uniknąć wiązki uderzeniowej.

More Hallway Adds

Po czwartej walce z bossem będziemy musieli walczyć z kilkoma addami w następnych długich korytarzach. Tak jak poprzednio, najpierw skoncentruj się na Capacitor. Musimy również uważać, aby uniknąć naelektryzowanej wody, która wysysa twoją magię, jeśli w niej stoisz.

Ostatni Boss - Assembly General


Ostateczny boss ma kilka mechanik do nauczenia się i pozycjonowanie tutaj jest kluczowe, w przeciwnym razie otrzymasz dużo obrażeń. Uzdrowiciele odgrywają ważną rolę w tej walce. Różne mechaniki z jego dwóch ramion muszą być rozwiązywane przez DD i off tanka.

Left Fire Arm

Magiczny DD z tarczą musi stanąć na platformie po prawej stronie bossa. Dzieje się tak dlatego, że atak ognia z jego lewej ręki trafia tylko w tę osobę, a nie w całą grupę. Jeśli stoją na krawędzi w pobliżu rogu, mogą uniknąć obrażeń od ognia, jednocześnie koncentrując się na ataku lewą ręką.

Right Fire Arm

Off tank stoi na górze po lewej stronie bossa, aby mógł zadawać obrażenia od jego prawego ramienia. Jeśli nie uda im się przyciągnąć ostrza, wejdzie ono do grupy i albo zada ogromne obrażenia, albo po prostu spowoduje grupowy wipe.

Poison

Różne części obszaru produkują truciznę w różnym czasie. Należą do nich obszar za bossem i dowolny obszar kraty podłogi. W zależności od etapu walki musisz omijać te obszary i pozostawać w kanale centralnym. Spotkasz obracające się ostrze podłogowe, ale uzdrowiciele mogą uleczyć grupę.

Stomp

Boss podnosi lewą stopę i tupie w ziemię. Każdy, kto znajduje się w pobliżu bossa, musi się zablokować, w przeciwnym razie zostaniesz odrzucony i odniesiesz obrażenia.

Fingers

Prawa stopa wysuwa palce z podłogi, które mogą cię złapać i utkniesz, upewnij się, że ich unikasz.

Meteors

Boss będzie tworzył Meteory na graczach, które mogą zadać przyzwoitą ilość obrażeń. W tym momencie podłoga nie jest zatruta, więc możesz się rozproszyć, aby uniknąć rozprzestrzenienia obrażeń wśród grupy.

Shock Nodes

Na wyższych platformach znajdują się węzły uderzeniowe. Zadają one dość duże obrażenia, więc unikaj ich, jeśli jesteś jedną z osób idących na wyższe platformy.

Recharge Phases & Spheres

Przy 85%, 65% i 45% boss przesuwa się na środek, aby naprawić swoje ramiona. W tym momencie pojawią się kule. Nie atakuj bossa, ponieważ obrażenia są odbijane w twoją stronę. Skoncentruj się na zabiciu kuli i mobów, gdzie stał boss, zanim przesunął się na środek. Pozostań w środkowym kanale, aby uniknąć zatrutej podłogi. Ostatnia kulę niszczysz naprzeciwko bossa.

Adds

Przy 90%, 87%, 70%, 67%, 50% i 47% pojawią się addy. Tanki muszą wciągnąć je w grupowy obszar działania, czy to na bossie, czy na sferach, aby szybko spłonęły i nie przytłoczyły cię ich nadmiar. Kondensatory używają szoku wysysającego, więc upewnij się, że blokujesz i unikasz utraty magii i ogłuszenia.

Execute Phase

Przy 25% boss przejdzie na środek i zacznie spawnować meteory na graczach. Uderzają one mocno, więc upewnij się, że rozproszyłeś się wokół bossa i unikaj nakładania się na nich z innymi graczami i unikaj trucizny. Uzdrowiciele muszą leczyć nadchodzące obrażenia, a wszyscy inni muszą skoncentrować się na zabiciu bossa tak szybko, jak to możliwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz