Po traumatycznych wydarzeniach, które miały miejsce podczas zakończenia Assassin's Creed Brotherhood, Desmond Miles zapada w śpiączkę, a jego przyjaciele musieli umieścić go w Animusie, aby naprawić jego uszkodzony umysł, który jest teraz uwięziony w urządzeniu. Obiekt 16 mówi Desmondowi, że jeśli kiedykolwiek zechce się obudzić, musi najpierw uwolnić pozostałe wspomnienia Ezio w absolutnej synchronizacji, dopóki nie zostanie nic do pokazania.
W fabule Ezio udaje się na pielgrzymkę do Masjafu, starożytnej fortecy Asasynów z AC I, szukając odpowiedzi na temat długich zmagań Asasynów, powodów, dla których walczą z Templariuszami oraz bezcennej wiedzy pozostawionej przez Altaira Ibn La'Ahada, głównego bohatera pierwszej gry. Jednak Ezio nie jest jedynym, który chce uzyskać dostęp do Skarbca Altaira, ponieważ coraz więcej templariuszy wierzy, że posiada broń o niszczycielskiej mocy, którą mogą wykorzystać w swojej sprawie. Aby odblokować wejście, potrzebny jest zestaw czterech dysków, które są rozrzucone po całej krainie, a Ezio i templariusze nie marnują czasu na ich znalezienie, aby mogli uzyskać dostęp przed innymi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz